Friday, December 30, 2005

The trip: ep. 1

De trip is begonnen, zon zee en strand, en dat in december! Momenteel verblijven we in Byron Bay en het is hier zo'n 36 graden dagelijks, beetje erg warm, ik zweet me het apelazerus maar de zee is erg lekker qua temperatuur en het strand is super wit...

Byron Bay is het meest oostelijke punt van Australia, hier komt de zon dus als eerste op, hier gaan we ook het nieuwe jaar in, we hebben mazzel dat we wat hebben gevonden want heel Australie wil hier zijn rond deze tijd... Op oudjaarsdag is het zelfs on mogelijk om het dorp in te rijden als je geen verblijf hier hebt....

Ondertussen zijn we ook naar een dierenpark geweest en hebben we koala's gezien, vreemde beesten, ze slapen de hele dag...

Behalve Byron Bay gaan we nog naar Gold Coast (2 januari, dan is er ook een groot ATP toernooi waar Martina Hingis haar rentree in maakt) en Brisbane.

Ik ga maar weer eens naar het strand!

3 comments:

Anonymous said...

Je zou toch gewend moeten zijn aan het gedrag van de koala... Je hebt een jaar met de gebroeders Arends samengewoond... Ik hou alleen niet van eucalyptus-bladeren...

Anonymous said...

Erik jongen, klinkt nog steeds goed daar. Gelukkig nieuwjaar alvast!
Trouwens, witte stranden hebben we hier (nu) ook... ;)

Erik said...

Daar heb je gelijk in ik moest ook aan jullie denken! nieuwe verhalen volgen zondag