Monday, August 28, 2006

Rustige aanloop

Rustig weekendje gehad, het had geregend zaterdag en dat houd in dat het de dagen erna koud is. Maar goed vrijdag ga ik naar Darwin en daar is het 39 graden...

Maar eerst is er een tripje naar Adelaide op donderdag. Het is vrij druk op werk momenteel, ik ben bezig met een aanbesteding en daar is veel secrecy mee gemoeid, niets mag worden verteld tegen derde partijen. Dit is wel een heel interessante leer ervaring en de werkzaamheden zijn ook veelzijdig. Aangezien het een landelijke aanbesteding wordt houdt dat dus ook in dat we door Australie moeten reizen, daarom ga ik dus naar Adelaide en mede daarom ook naar Darwin.

De week na Darwin heb ik een weekje vrijaf genomen, ik ga van Darwin naar Perth rijden, dat is 4600 KM. Ter vergelijking Amsterdam - Athene is 2800 KM. Daarvoor heb ik twee campers gehuurd voor $1 per dag, dat houdt dus in dat ik op verlate stranden kan kamperen en midden in mooie natuurgebieden. Ik kijk er daarom erg naar uit! Het leuke is dat ik ditmaal ook nog eens een benzine vergoeding van $450 krijg, dus dat wordt een relatief goedkoop tripje, zeker als ik andere backpackers meeneem.

Zondag als ik in Darwin ben maak ik een twee daagse trip door het Kakadu National Park, hierover later meer.

Toch nog iets leuks gedaan het weekend, naar Mount Ainslie (15 minuten rijden)geweest met zonsondegang gegaan en wat foto's gemaakt...

No comments: