Wednesday, October 18, 2006

Jervis Bay

Afgelopen weekend hoopten we gebruik te kunnen maken van het lekkere week (het kwik heeft inmiddels al boven de 30 graden gepiekt) maar helaas was het weer aan de kust iets minder dan in Canberra.

Desondanks verbleven we in een national park, Jervis Bay, dat ook onderdeel is van the Australian Capital Territory, de grondwet schrijft immers voor dat elke staat en territorium toegang moet hebben tot zee.

De camping was erg mooi, goede facilitieten en kookmogelijkheden. Het strand is ongelooflijk mooi, hagelwit met een azuurblauwe zee! Daarnaast is er veel wildlife en kan je dus zo oog in oog met een kangaroo staan 's avonds, best bijzonder. Als het de volgende keer wat beter weer is neem ik wat foto's.

Afgelopen maandag sloot de aanbesteding waaraan ik de laatste maanden heb gewerkt en nu zitten we midden in het proces van evalueren, interessant om eindelijk te zien hoeveel bedrijven inzendingen hebben gestuurd!

Komende zondag staat de grand final voor outdoor soccer voor de deur, we spelen interdepartementaal, en het beloofd een spannende wedstrijd te worden, de tegenstander heeft een ijzersterke verdediging en een uitstekende keeper.

1 comment:

Anonymous said...

Ha die Erik.
Ik zit achter Ton's laptop en zag dat hij jouw weblog onder favourites had staan. Aangezien Ton met Luc de hort op is naar races die zijn bedrijf sponsort in Zandvoort, ben ik maar eens wat foto's gaan bekijken en enkele van je verhalen gaan lezen. Hartstikke leuk. Je begrijpt...ik kan niet meer wachten om te vertrekken. 15 december is het eindelijk zover. Ik heb me helemaal suf gelezen (Marco Polo boekje, reisroutes door Australie, Lonely Planet, etc.) maar daardoor wel een aardig goed idee van wat ik nu allemaal graag wil zien. We gaan uiteindelijk Darwin maar overslaan want dat wordt allemaal veel te veel. We hebben gisteren even een nieuwe camera gekocht en van de week haal ik nog een nieuwe videocamera. Dit is echt zo'n once in a lifetime (nou ja...ik hoop eigenlijk nog vaker) reis, daar wil ik gewoon goede foto's en film van hebben. He, geniet ervan (maar dat doe je ongetwijfeld) en we blijven je volgen. Kunnen Ton en ik nog wat tips opdoen, haha. He groetjes van Francisca.