Friday, February 17, 2006

Multi-Culti

Afgelopen weekend was er het multicultural festival in Canberra, een jaarlijkse happening die een omgekeerde uitwerking op het leven hebben, de stad is bomvol mensen in het weekend in plaats van vrijwel niemand. Het leukste was echter de buitenlandse lekkernijen die volop verkrijgbaar waren, waaronder poffertjes, Dutch doughnuts, toen ik daarop gewezen werd wist ik even niet wat dat nu weer zou moeten zijn, maar het bleek om oliebollen te gaan, dat alles met een Grolsch biertje weggespoeld!

Het weekend ga ik hiken met een huisgenoot en wat anderen, met een overnachting bij een riviertje, we komen onderweg ongetwijfeld (giftige) slangen tegen en ander ongedierte... Ik bijt gewoon terug als ze gemeen doen...

8 comments:

Anonymous said...

Maak je geen zorgen... Die beestjes bijten zich toch stuk op die grote poten van jou...

Anonymous said...

...grote harige poten, bob...

Anonymous said...

Excuus, Leon...

Anonymous said...

Jongens,

kan het even wat liever voor deze jongen. Wat een reacties, en dat nog wel terwijl hij net jarig is geweest.

eric, bij dezen nog van harte gefeliciteerd. Hopelijk heb je er in het Australische nog lekker 1 op kunnen drinken. wellicht dat zelfs een lokale schone zich aan je vergrepen heeft. Ik hoop het voor je.

Groet, ook van Inez, Jurrien

Anonymous said...

Erik een c, hmmm

Anonymous said...

Erik wie??

Anonymous said...

God, da's waar ook, hij is pas jarig geweest... Wanneer ook al weer precies? De 18e toch?
Bij deze dan ook nog gefeliciteerd, en mijn nederige excuses dat ik het vergeten ben... Maar ja, moet je maar niet aan de andere kant van de wereld gaan wonen; uit 't oog, uit 't hart...!

Anonymous said...

Kom kom, meisjes... Da's toch gewoon traditie om elkaars verjaardagen te vergeten?! Wil je weten hoeveel telefoontjes ik heb gehad op mijn verjaardag (en dan bedoel ik niet drie weken na dato, Liaan)? Om en nabij de NUL! Tenzij je natuurlijk op de 11e van de 11e wordt geboren....