Thursday, March 23, 2006

I am a Melburnian

Melbourne Rocks! Een vet coole stad, die ergens wat weg heeft van het oude Europa. Dat werd mij van te voren verteld, Melbourne kent meer cultuur (dat Sydney, red) en dat klopt, het is heel anders, ik zou daar best willen wonen! Al moet ik zeggen dat Sydney met zijn natuurlijke haven met daaraan de karakteristieke gebouwen en stranden (Bondi en Manly).

Ik ben bij twee AIESEC trainee's, Rita (Hungary) en Fiona (Indonesia) gebleven en ze hebben me de stad laten zien, CBD, Rod Laver Arena etc erg mooi, ze wonen in St. Kilda, een bijzonder sfeervolle wijk ten zuiden van de CBD (Albert Park, met F1 circuit ligt er tussen in), veel leuke winkels en goede restaurantjes! Inmiddels het ik de foto's online gezet.

4 comments:

Anonymous said...

God man, je Nederlands is ook niet meer wat 't geweest is... Wat een drama!

Anonymous said...

Rita? Apegeil! Als je in haar broekje wil moet je maar zeggen dat ze een "szép lány" is en moet je vragen of ze wil "szopni". Hihi!
(Wel doen, he?)

Anonymous said...

Dat gnoompje bij de fontein is die Rita? Ze mag dan wel Hongaars zijn, maar daar wordt zelfs Szimme niet g**l van...

Erik said...

Nope dat is Fiona