Sunday, November 13, 2005

Kangaroos en Socceroos

Eindelijk, gisteren heb ik ze gespot: Kangaroo's. Gevaarlijk grote beesten, goed in boxen en springen. Echt vreemde suiters, lijkt op geen enkel ander dier dat ik eerder gezien heb, niet qua uiterlijk en niet qua bewegen, ze gebruiken hun staart ook als ze iemand aanvallen. We zijn gisteren naar een golf course bij the Burley Griffin lake geweest, ik heb ze dus zien boxen, eentje had zelfs een Joey in zijn buik, echt grappig.

Minder leuk nieuws, de Socceroos hebben hun uitwedstrijd in Uruguay verloren met 1-0. Positief was wel dat ze beter waren dan de Latino's, die met mazzel scoorden uit een vrije trap, nu afwachten wat er woensdag gebeurt in het Telstra Stadium! De hand van Hiddink was zichtbaar, ze waren zelfverzekerd, nu nog scoren! Nederland-Australie zou wel een leuke wedstrijd worden!

Ik ga snel ff douchen, zometeen een sausage-sizzle bij hetzelfde meer. Skippy kan hier worden bekeken! Er zitten ook wat filmpje bij met een vage Joey en Mohammed Ali!

Deo volente!

Erik the Viking

3 comments:

Anonymous said...

Ik heb via via vernomen dat er gelebst is... Waarom dan die verhalen over kangaroes? Of hebben we het verkeerd begrepen en heb je een van die kangaroes bij de buidel gevat? Duidelijk hierover graag!

Erik said...

Wie is via-via nou weer? Gebruikelijke recept, je komt de kroeg in, zegt dat je uit Nederland komt, legt uit dat Kopenhagen in Denemarken ligt, en feest erop los!

Hierover meer in mijn volgende stukje!

Whazzup met de bapoes trouwens? Al bijna afgestudeerd hoorde ik via-via.

Anonymous said...

Heren, heren,

Laten we ons druk maken over iets anders... Erik heeft een nog harige-re aap gevonden dan hemzelf. De donkere aap, knaap, of hoe die dan ook mag heten, is te zien op 1 van erik's intiemere momenten fotos tussen de kangaroes. En dan bedoel ik niet die fotos waarbij die amerikaan (UCLA??Kennedyook) gehield die kangaroe vraagt of hij m in zijn buidel mag steken. En die staart die je voelde erik, nou dat is eigenlijk...mmm dat begrijp je natuurlijk wel :)