Sunday, January 08, 2006

The trip: ep. 3

Weer thuis, na een relaxte vlucht met Virgin Blue, een soort ryan air qua prijzen maar dan met veel meer services, product van Richard Branson, geland in the Nation's Capital. Het is hier frisser, maar nog steeds 25 graden of meer, aangenaam want we hebben een paar bijzonder warme kleffe dagen gehad, gelukkig zat er airco in de auto.

Over de auto gesproken, in de eerste week was er in Coffs harbour geen enkele kamer meer beschikbaal op het Novotel na, dus we hebben maar op een parkeerplaats in de auto geslapen, niet echt confortabel, we weer een mooie anekdote...

De laatste dagen hebben we doorgebracht is Sunshine Coast, 100 KM ten noorden van Brisbane en een KM of 20 van Australia Zoo van ene Steve Irwin. Ik ben niet langs geweest, we hadden inmiddels al Koala's en Kangaroo's gezien in een Dierenpark bij Port Macquirie en in Dreamworld, een pretpark met allerlei achtbanen. Hij schijnt we zelf shows te hebben gegeven want een ander Nederlands meisjes was er wel geweest en liet me de foto's zien.

Foto's zijn overigens weer op de bekende plek te bekijken!

Morgen weer werken (ja Bob, werken, dus niet de hele dag op de bank liggen zonder recht op een uitkering!) Ben benieuwd hoe het mijn collega's is vergaan op hun vakantie... Ik kijk al weer uit naar de volgende trip, Tasmania over 2 weken!!

Via deze weg wil ik een ieder nog een gelukkig 2006 wensen! (Echt super om in korte broek op het strand en in de zee het nieuwe jaar in te gaan!)

3 comments:

Anonymous said...

klinkt goed erik,

je begint je al goed aan te passen aan je omgeving gezien je haardracht gelijk een koala beertje na haar geboorte - of herken ik xander van een afstandje??

Goed ook om te zien dat de bekpek vrouwtjes in beeld komen - keep up the good work

(vanuit een koud, grijs, WERKend NL - ook mooi )

Anonymous said...

Er moet weer gewerkt worden...? Twee weken maar liefst! En dan is het al weer tijd voor een nieuw uitstapje... Sorry Billema, maar 't begint er ernstig op te lijken dat je werkelijk een grotere laml*l begint te worden dan ik...

Anonymous said...

Trouwens, ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen, dat Erik B. te Cranberry al weer een volgende vrouw aan z'n lijstje heeft toegevoegd... Een Canadese dit keer (bijna een Jenk, dus ik kan me enigzins voorstellen hoe dat gegaan is... Meta taferelen?) Kiep up ze goed wurruk!