Tuesday, December 26, 2006

Magnetic Island


Magnetic Island (of Maggie zoals sommigen het noemen) is een klein eiladje voor de kust bij Townsville. Het is er rustig, alhoewel in de backpackers altijd wat te doen is. Er is hier een mooi zwembad pal aan het strand wat resulteert in mooie vergezichten richting zee en vaste land. Ik heb vandaag niet veel gedaan, rustig ge-relaxed aan het zwembad en genoten van de zon, heerlijk!

Morgen op naar Airlie Beach vanwaar je de Whitsunday Islands kan bezoeken. Ik ga een 3 daagse zeiltrip boeken, het zijn echt bounty eilanden en ik verheug me er erg op! Daarna staat Fraser Eiland op het programma, het grootste zand eiland ter wereld, waar ik met een 4wd overhee ga rijden in 3 dagen. Daarover later meer. De foto's van deze prachtig reis zijn hier te vinden

No comments: