Friday, December 01, 2006

New Scrap


Het weekend kan beginnen! In politiek Canberra (politiek Den Haag klinkt toch vertrouwder) is wat beroering, de leider van Labor Kim Beazeley is uitgedaagd voor zijn positie, maandag wordt eriver gestemd. Wellicht helpt dit Howard alleen maar en roepen ze vervroegde verkiezingen uit.

Het weekend ga ik zelf inluiden in Old Parliament House, de eerste keer dit seizoen. OPH beschikt over een mooie binnentuin en het gebouw zelf is ook mooi. Hier neemt ambtelijk Canberra de week door. Waarschijnlijk iets relaxter dan gisteren bij de lunch want de hoogste hotemetoten zijn meestal niet van de partij.

Inmiddels ben ik voorzichtig mijn kerstvakantie aan het plannen, op kerstdag vlieg ik naar Cairns waar ik een paar dagen de omgeving ga verkennen, daarna trek ik naar het zuiden om ergens begin Januari weer terug te vliegen naar Canberra.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik foto's het geupload. Maar er zijn er weer wat geschoten.
Hier zijn foto's van de bushwalk (mooie natuur hier he!) en hier vind je Romario.

1 comment:

Anonymous said...

Lieve harige poot, heb je onze vriendinnetjes uit Rhenen al ontmoet? Ze willen graag door een kenner van het vrouwelijk schoon een rondleiding krijgen door jouw dorpje. Wel van de dames afblijven want het zijn nog zeer onbedorven meisjes.