Thursday, October 20, 2005

Ay Carumba!

Ay Carumba… Vandaag is mijn bed gebracht en bureau. Dat zijn net Heinsbroek en Bomhoff, dat past niet in een kamer, met bureau is net een paar centimeter te groot. Dus morgen ff de shop bellen of anders een zaag kopen..

Zojuist eindelijk gehockeyed. Eerst ff langs de shop gegaan, een stick (polycarbonaat), scheenbeschermers en sokken gekocht voor $60 ! (36 euro). De stick alleen al kostte eerst $175 en ze hebben volgens mij de scheenbeschermers niet in rekening gebracht. (Sokken waren $10, stick nu $50,en beschermers $20), so pretty good deal.

En of het aan de stick lag (hij is fel oranje!!) of aan mijn briljante spelinzicht (waarschijnlijk het laatste) weet ik niet maar ik heb een goal gescoord! Meteen een mooie indruk achtergelaten!

Op de weg terug (met de fiets) ben ik over wat fietspaden gereden, wat dat betreft is het (ook) net Veenendaal, overal liggen losse paden met shortcuts naar allerlei richtingen...

Tijd voor een bad!

3 comments:

Anonymous said...

Zo zo, een punt gedrukt? Stond Fatima niet te soppen langs de lijn? Misschien moet je jezelf ook maar Der Bomber gaan noemen....

Anonymous said...

Sokken: $10, stick: $50, scheenbeschermers: $20...
De n*tte p**s van Fatima: Onbetaalbaar...

Anonymous said...

Wat heeft het feit dat Fatima een nette pees heeft er nou weer mee te maken....?