Sunday, October 23, 2005

Trainen

Gisteren ben ik met mijn huisgenoot Dom(inic) en Lauro naar de Mooshead geweest, een club in het centrum. Onderweg daar naartoe kwamen we wat country girls tegen. Eentje vertelde in geuren en kleuren hoe leuk het wel niet is om een schaap te castreren en vervolgens onder de bloed spetters te zitten... (waar het platteland allemaal wel niet goed voor is).



De club zelf had goede muziek! Cool place to be! Veel te laat weer huiswaarts gegaan, om vervolgens 's morgens veel te vroeg te moeten op staan om te trainen voor het fietsen.



De foto's zijn van mijn crib, er staan er meer op de foto pagina.

Het trainen ging op zich wel lekker, tot het moment dat mijn trap crack er af viel. Best lastig fietsen met 1 trapper heuvel op en af, maar het is gelukt en uiteindelijk heeft de fietsenmaker alles weer vastgeschroeft.

Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar "Het grote Bep en Sieme, we zijn dan nog wel steeds niet afgestudeerd maar het ziet er naar uit dat het niet meer lang zal duren, feest"

1 comment:

Anonymous said...

H� joh! Je kunt wel een ram maar geen schaap castreren. Pas je wel even op dat die dames jou niet voor een ram aanzien?