Tuesday, October 18, 2005

Fatima.....

Er is weer een hoop gebeurt de afgelopen week! Ten eerste ben ik verhuisd, ik heb vaste verblijf plaats! Ik ben te vinden op:

26 Moncrieff St
2602 Dickson ACT
Canberra
Tel: 0061 2 6257 9728
Mobiel: 0061 4 102 101 74

Zondag heb ik een queen sized bed gekocht en een bureau het feest kan beginnen! Er zijn veel sociale activiteiten hier, housewarming parties, barbies (Grill voor de overlopers onder ons) en vele andere zaken. Vandaag heb ik ook een fiets gekocht, althans geruild, tegen mijn iPod en een bijbetaling van de andere partij. Nu kan ik naar werk fietsen en de fiets teven gebruiken voor mountain bike tochten.

Wel handig want de klere lijers van Apple vonden het nodig om nog geen 3 weken na mijn aanschaf een nieuwe iPod uit te brengen, maar goed nu ben ik nog beter af!

Afgelopen weekend ben ik ook uit geweest in een Ierse pub, die heb je hier veel, maar dan in de sfeer van de Twee Heeren op woensdag. Daar was net een bachelor party aan de gang, drie maal raden wie de lul was......

Volgende maand vind de Champions Trophy (dames) plaats in... Canberra, hier vlakbij.. Dus lat Fatima en de rest maar komen, ik moedig ze wel aan ook namens jullie!!

3 comments:

Anonymous said...

Waar blijven de fotos?

Anonymous said...

Wie is Fatima??

Anonymous said...

Fatima (Moreiro de Melo)is een gediplomeerd hete hockey kip... De natte droom van elke hockeybal...