Sunday, October 09, 2005

Een plek onder de zon

Het is zover! Ik heb een huis gevonden! Vlakbij een winkelcentrum met veel leuke en lekkere restaurantjes! En twee aardige huisgenoten! Ik hoop van de week te kunnen verhuizen, bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd!

Ik moet nog wel eens zoeken naar een Queen sized bed en misschien een kast en een tafel + stoel.

Het is inmiddels 1-0 voor de Socceroos! Binnen 2 minuten! Hiddink-Gus is getting famous down under!

Op zoek naar meubilair dus, dat zal allemaal wel goed komen. Gisteren met een bunch of people een barbecue gehad, in het huis waar ik zal gaan wonen. De mensen zijn vrij relaxed hier.

Vandaag ben ik met twee andere trainees naar het war memorial geweest. Indrukwekkend geheel, vreemd om te zien hoe vaak Australiƫ geparticipeerd heeft in oorlogen elders in de wereld en hoeveel mensen hiervoor gesneuveld zijn.

Ik ga er maar weer eens vandoor, er moet nog veel gebeuren!

2 comments:

Anonymous said...

Go Erik Go Erik!

Anonymous said...

Eerst pleur je ouders' hele garage vol met allemaal ouwe meuk waar je je hond nog vanaf zou trekken....