Friday, October 07, 2005

Bijna weekend....

Voor diegenen die vandaag nog moeten beginnen met werken, hier is het al bijna weekend! Nog een half uurtje en dan ontmoet ik een Braziliaanse mede trainee en dan gaan we naar een info bijeenkomst voor een fietstocht van 435 KM naar MT Kosciuszko. Die moet gaan plaatsvinden eind november, ben benieuwd!

Morgen nog naar twee kamers kijken, ik wacht nog eventjes met het aanschaffen van een fatboy of hoe zo'n ding ook mag heten. Zijn de bapoes inmiddels al verhuisd?

Echt op elk product dat je hier zowat kan krijgen (eten) staat made in Australia of grown elsewhere but produced in Australia... Op een fles bakolie stond zelfs dat je die moest kopen want de grootste concurrent was overgenomen door een Brits bedrijf en betaalde dus geen Australische belastingen...

Je zou eens een boterhammetje vegemite moeten proberen, gemaakt van gerst en hop, lijkt me wel wat voor de bapoes!

Morgen BBQen en vanavond naar Old Parliament house, er valt weer genoeg te beleven!

2 comments:

Anonymous said...

Ik eet geen gerst en hop... Neem het alleen tot me in vloeibare vorm...

Erik said...

Dan leer je het maar eten!